Nu är det slut för idag.

Nu är skolan över, jag tog mig en liten lunch med syrran på stan efter förra inlägget. Vi gick till la baguette. Båda tog en bakad potatis med skagenröra, efter att vi båda fått med kycklingröra. Men, till saken hör den att vi var inte de enda vid samma bord som valt samma rätt, utan vill alla de bord som vill elvatiden på onsdagen var belamrade med folk hade de personerna som satt där valt samma maträtt. Är detta ett fenomen jag borde lägga större vikt vid? Jag skrattade.

Just nu stör jag mig på mina naturtrillingar (dom är alltid olika trillingar, som små ödlor som anpassar sig, gulligt), de verkar aldrig vilja göra så att jag fattar. Nu har CH labb, jag har mycket goda källor till det eftersom jag talade med honom i telefon nyligen. Helt plötsligt loggar Ant in, jag informerar honom om att han skolkar. Då menar han att han och CH inte är i samma grupp? Försöker de blåsa mig?

Snart ska jag och sjunga! Sånglektion är mys. Ska det blir någe projektarbete gjort eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0