Lite trött, lite slutkörd.

Klockan är nu för mycket, jag är trött och död som en uppochnedvänd fisk. Haft filmkväll med Sandra, Karin och Marcus. Trillingarna trull tackade nej till inbjudan då denne uppenbarade sig för sent..? Segisar. Hann se 10 things I hate about you och fight club. Jag och Marcus avgudade först Heith Ledger och sedan Brad Pitt. Killen har sjukt bra smak. Och jag ska absolut leva celibat tills jag hittar min Heith Ledger. Utan tvekan.

Inatt blire bara jag i sängen. Så skönt. Behöver vara lite ensam, blivit full rulle nu hela veckan. Men det är väl lite så jag tagit på mig att mitt liv kommer vara med jobb, aktiviteter och träning. Hur ska lata Anna orka det?



Men nu får ni sova så gott allesammans och glöm inte söndagspromenaden imon.







Och vem är du att dömma mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0