I'm colorful in black and white

Den första chocken har gått ur mig. Klart sjukt besviken. Men jag är ändå för jävla bra för dig! Mina drömmar gjorde mig besviken och bjöd på mardrömmar. Blev trots detta en mycket bra dag. Tack Muttan för det! Mycket tack till Muttan senaste tiden, men det är fan abra hon som förstår mig i skolan. Hade aldrig överlevt hela dagen annars. Jag och Bergarn beställde studentmössa efter skolan, bäst! Sen lite staden med Emma & Muttan. Sandra kom sedan och tog över och jag var sådär allmänt knasig som bara jag orkar vara. Jag köpte en korv. Jag vet inte varför, men den är ju så god!

Träffade Hille, Markus och Melwin! Var ett tag sedan, killen har hunnit bli riktigt stor. Gosen. Så mycket att träffa Hille med. Är det något jag saknar så är det garanterat Håkans familj. De var som en extrafamilj för mig.

Jag och Sandra tog oss i alla fall egenom hela marknaden och jag köpte tulpaner till min mor, bara för att jag älskar henne.  Nu sitter jag och försöker bli pigg.




Någon som vill gå på balen med mig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0