Helgen är här!

Att jag kan hinna med så mycket saker på en dag. BÖrjade med en cykeltur till skolan, en lektion om kyla och is utomhus, helt ogivande. Hunnit skriva och lämna in det som skulle in till den lektionen. Läkaren sedan, goda nyheter, väntan följer. Efter det blev det någon stackars lektion om Tibet. Vet någon något om Tibet?! Jag vet inget. Sedan blev alla Temaklasserna htskällda av våran rektor. Fy oss. Lunch med damerna i matsalen, det bjöds på pasta och köttfärssås, överkokar de dock inte alltid pastan? Sedan iväg till Friskis, skaffa gymkort, gymma. Hem och duscha, ner och träffa tjejerna, vi kollade på Sandra som slingade hår, fiiiiin blev hon! Mc Donalds efter det. Nu har jag gjort mig fin och snart blir mat och ibäg till Marcus på förfest. Klaras sen.

Helt opepp på uppdatering. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0