Fyllesnack.

Måste få säga att när man är nykter så är man inte så sjukt på att få fram några bullriga människor som ska hålla på och lirka sig runt en massa meningar och som tror att jag är superintresserad av vad de har att säga mig. Men! Nu när jag hade lämnat Sandra vid bussen kom en kille fram och frågade vart jag bodde, i krokarna svarade jag. Han ville då att jag skulle peka, i stil med att han kanske också bodde där. Jag frågade då vart han bodde och pekade i rätt riktning mot hans buss. Jag fick två kramar och han berättade flera gånger att det inte varit hans avsikt att förolämpa mig. Hem kom jag med ett stort leende. Då får man gärna vara full för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0