Fräch, solbränd och fit.

Enligt Sandra är jag alla dessa tre. Jag har nämligen gått ner så jag kan ha mina gamla jeans (jag vet att jag skrivit det förut, men någon kan ju ha missat, och ingen böör missa detta) jag har solat solarie vilket jag inte gjort på X antal månader pga att jag är så jävla lat, och fit kommer väl på köpet antar jag. Jag är nöjd. Förutom att jag missade sovmorgonen för gymmet. Men jag överlever det med.

Fick med mig Sandra på gymmet, vi var bäst och hade skitkul. Bastade gjorde vi med. Men vi är inga riktiga finnar så vi satt inte så länge. Jag hade ju även planerat dusch hemma så jag hade ingen handduk. Nakenfis! Gav Sandra ordentligt med tid att spana in min solröda stjärt. Lyllo henne.

Nu ska jag försöka ta reda ¨på när gympan börjar. Skönt att bara ha en lektion på måndagar. Och så blir jag fit i skolan med. Win win.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0