Forrest Gump.

Kan man hitta en bättre idealman? Har suttit och kärat ned mig i två timmar nu. Han är ju bara så jävla söt! Ibland skulle jag bara vilja go with the flow precis som han gör, helt underbart. Skulle livet vara enklare och man var smått efterblivien? jag tror de får ut betydligt mer av sitt liv i alla fall.

Och idag bjöd Arvid på en överraskning när vi kom till jobbet. Målet hade höjts från 22 till 26. Härliga tider? Jag var i alla fall klar klockan 8, satt och sympativäntade på syrran som hade lite tungt på slutet. Kom hem till färdiglagat kär och typ färdigmålat kök, vi har hemhjälp? Nu står i alla fall syrran och målar klart köket, och jag ska strax svoa för jag tänker gå till skolan imon och inte vara sjuk. Jag tänker inte vara sjuk!


Gonatt på er gott folk! Imon blire utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0