För ibland måste jorden få snurra åt det håll den vill.

Just nu sitter jag och avvaktar. Vet inte om jag ska ringa CH ännu eftersom jag behöver duscha och syster precis dragit igång en tvättmaskin på 60/90 grader. I vanliga fall inget problem om man bor i lägenhet, till saken hör dock den att vi inte har kopplat tvättmaskinen till något avlopp ännu, utan slangen ligger in i duschen och utgör helt klart en stor risk för att få fötterna skållade. Känns osäkert.

Annars har jag typ 500 nya bra filmer på G, jag är nöjd eftersom jag lärt mig datorn helt själv och på ett mycket proffsigt sätt till slut. Omåttligt stolt.

Men detta är ju sjukt segt, jag tror faktiskt jag tar chanser och tvätta av mig lite, har jag tur börjar inte vattnet rinna förrens om en stund.. annars får jag svinga mig i mina lianer i badrummet, men det är med kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0