Can anybody hear me screem?

Idag stannade jag hemma från skolan. För stressad eller något, kroppen la av i morse. Nu är jag i alla fall vaken och igång. Ska snart iväg till risbergska och Muttan. Vi ska massera varansdras huven. Lyllo mig säger jag bara, och för er som inte sett henne så har jag det bästa huvet att massera!

Sen blir det till att jobba, för att jag är bäst på det. Eller något. Hem och packa klart skiten för att sedan på onsdag morgon dra iväg med hela tema 3orna på hajk. Militärtält och eldvakt. Vargsafari och oboy. Jag är sjukt taggad otroligt nog. Haja mig! Är det farligt att vara för taggad?

Hade en mycket mysig stund på la baguette med Simon igår. Träffade JP med, var ett tag sen, mycket mysigt att träffa honom. Vi ska dricka öl. Heja heja! Sen blev det kör en stund, innan jag och mamma skyndade till F&S för att jag lovat henne att sällskapa på träning. Efter att vi mötts av typ 300 människor i hallen så drog vi till Njoy istället, tog ihäl oss på något pass.



Haha, att du orkar. Jag tar i alla fall mina fighter själv.



Jag är numera stolt månadsgivare till Action Aid, 50 :- ner i fattigdomens uppbyggnad. Översvämmningar och död. Låt oss hjälpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0