Alkoholist javisst?

Jag har varit ute nu ett antal helger i rad, ingen aning om hur mina senaste helger sett ut faktiskt. Vet bara att jag var ute förra helgen och igår och idag. Nu är det så att flertalet personer valt att bekymra sig över mina dryckesvanor. Är jag ändå inte på väg att bli lita alkolist?

Faktum är ju att jag inte har druckit en droppe alkohol varken igår eller idag. så tack så jävla mycket men nej tack. Sluta bry er! Sen att jag väljer att släppa loss som ni andra gör när ni fått i er alkohol är fanimej upp till mig. Så nästa gång ni bekymrar er så kan ni göra detta på eran kant, jag vill inte bli inblandad.





Och vad fan är det för jävla nötter som addar mig på msn? Det är ju för fan Sveriges elit av idioter. Någon som är villig att ta över dom eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0