Utgången!

Igår var den bästa kvällen på länge. Jag skojar inte vad jag hade kul!

Började som sagt kvällen på pizzeria Nobel, vi intog lita pizza och lite cider. Mums! Sen begav jag migg till MM-baren med flickorna, eller Sandra först eftersom Karin och Emelie behövde mat. Hittade någon Rickard där, han är vän till Omne och erbjöd oss en liten plats sitt bord. Sagt och gjort, där satt vi och härjade tills flickornas dejt dök upp och vi bytta bord för att sedan bege oss till Klaras.

Väl på Klaras kom vi in direkt, shakade logg på schlagergolvet och tog oss uppåt. Hittade Birk och vänner, jag tvingade honom att köra singstar med mig medan alla hans vänner försvann. Hoppas att jag inte ens behöver nämna att jag vann. Men det gjorde jag såklart. Han går ju bara musikestet. Och sjunger i vokalensebeln.. ?

Kvällen fortsatte med dans, med alla killar på stället ;) Jag fick mig en svängom med Grek, det pervot. Hittade Denny och tog mig en dans. Birk lärde sig dansa av Marcus och shakade loss. Stizze den rackarn var oxå där och skakade lite. Jag trodde dock att han var typen som bara stog i baren, feeeel! Sista dansen gick sedan till Chopps som fyllt sina 18 år. Jag år stolt och det blev känslosamt, såklart.

Fick sällskap till dörren av Birk, som stog och underhöll mig i ett par timmar så nu har jag skrattont i magen. Frös ihjäl i ca två timmar innan jag somnade.


Vilken kväll! I LIKE IT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0