Utamattning.

Jag skojar inte när jag säger att min dag varit jobbig. Ett tecken på detta är att jag fick skriva om mening ett här i inlägget ca fem gånger pga stavfel.
En dag från 8 på morgonen till (ca) 21 på kvällen. Jag lovar er, ni vill inte ha mina tisdagar.

Har legat på min topp av kreativitet och insatser idag. Jag har fördigställt arbeten och gjort bra ifrån mig på lektioner, inspirerat Fredrik till att göra olika fina saker till våra temaprojektsredovisning (jag vågade mig på ett långt krångligt ord! woow!) och jag har masserat Muttans bruna oskrynkliga rygg tills mina armar ville ramla av. Sålde rätt bra på jobbet, var bara den sista som satt långt inne, men den fick vi till till slut.

Nu är jag däremot deprimerad. Min arma kropp såg fram emot att slänga mig i soffan och se på mitt inspelade Gossip Girl avsnitt, jaa, jag vet att det är fjortis, men jag gillar ju sånt där.. Och jag slår på det, eller, den st'nger aaav! Det finns inget avsnitt! jag avlider. Därför sitter jag nu här och laddar ned. Väntar med lyriska ögon medan klockan tickar ned. Jag borde ducka för Muttan smetade olja i mitt hår, men Birk lovar att varannan vecka är lagom för en dusch, och jag luktade tydligen relativt gott i fredags.


Imorgon går jag i alla fall bara till ett, dock har jag sång och ska laga mat och träna. Hur fan orkar jag..?



Nu ska jag duscha! Snuski!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0