Underbara fredag.

Jaha, jag pallrade mig upp i tid till skolan imorse ändå då. Och tur var det! Fick tillbaka våra prov. MVG! Och det var typ 4 ämnen inkluderade som jag hoppar upp i! Så jävla nöjd! Men vad kan man vänta sig efter 24 handskrivna sidor..? haha.

Fick även reda på att tjejerna i andra klassen som fått praktikplats på tidningen ETC. i Stockholm inte längre ville åka. Så vecka 13-14 spenderar jag i storstan. Oh ja!

Denna dagen har börjat riktigt soligt. Vi får hoppas att det håller i sig. Trots att jag har planer på att göra tråkläxor. Men jag antar att det bara är att bita ihop va?



Nu känner jag mig på gång! Lyckades även lura biblotikarien på skolan så jag slapp betala 250 kronor. Skills.

Nu blire nudlaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0