Torsdagaskvällar.

Nu sitter jag här, magen full med BK mat eftersom pappa alltid gör korv med bröd när han "lagar" mat på vardagarna, finns inget som får det att vända sig så i magen som korv med bröd. Var och jobbade, gick sådär ska jag säga, fick inte iväg nära på så många som jag ville, men jag gjorde dock en undersökning som tog en stund.

Just nu håller jag på och bränna ut lite skit ifrån datorn. Lillebror förser sina vänner med filmer och jag tar ut A Walk To Remember som jag ska tvinga Jonte att titta på imon. Joo, imorgon blir det hemmakväll, första fredagen på jag ver inte hur länge som jag bara tänker vara hemma. Oj oj oj. Klackarna i taket va? Men dock blir det fest hos Simon på lördag, efter spelningen. Tungt!

Läxor, dusch eller sömn..? Lite tid på mig imon att sova och göra läxor ju, slutar ju redan vid tolv! Yeeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0