Starten på något nytt?

Hmm, haft sjukt ont i magen, som jag tror jag redan tidigare skrivit om här. Drog i alla fall på massage och fick fotmassage t6vå gånger av Muttan eftersom hon vägrar slänga fram sina egna fossingar. Jag däremot är ju van från mina och Marcus hemliga nattliga fotmassagemöten. En tradition som skall fortsätta!

Tog i alla fall lite käk på BK innan jag gick till jobbet. Satte mig breve Jeanette och började ringa, fick ännu ondare i magen. Vi alla kom tillsammans fram till att jag har ont ungefär där blindtarmen sitter. Heja mig! Så vi får väl se hur min natt blir. Inte helt tagg.



Oh no! Jag vill inte ha kontakt med dig! Kom och rädda mig!! :/






Vem skall göra min alla hjärtans dag då? Jag är fortfarande ledig ;) Släng in en liten inbjudan så är jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0