Shutdown.

Haha, och mitt i natten när jag var som mest skrivsugen hade blogg bestämt sig för att lägga in något lite avbrott av något slag. Jag fick abstinens och dog.

Gårdagen blev inte superspännande, jag och Sandra kolla på film och mös. Birk ville styra efterfest hos mig, men sket i den lilla idén ;) Gick istället ut på en promenad, skulle träffa Micke som var full och hann hem ;)
Sen dog min mobil, Sandra åkte hem och jag gick hem till mig. Satt och bajsade framför datorn. Fick sedan samtal från Krille som skulle komma och sova. Haha, trodde han. Gick ut och träffade pojkarna i alla fall. Sen gick jag in och sov riktigt gott.

Idag har jag ätit brunch med min familj. Sis är bäst! Amerikans och allt, smask!


Jag är skön :) Det säger Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0