Otrohet.

Hmm, helgen har färgats av diskutioner angående otrohet. Vad innebär det? Och när är man det? Bör man göra slut om man är otrogen? Hur är man otrogen?

Jag ansåg att man är otrogen om man dansar lite för porrigt med någon på krogen. Jag blev nedröstad av min hårt alkoholiserade vän. Det ska väl inte vara otrohet? Om han taffsar då? Och han nästan kysser henne? Eller om han sms-flörtar med en tjej? Säger att hon är den finaste som finns?

Jag vet vad jag inte accepterar. Vissa tjejer verkar det vara synd om.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker otrohet är när killen gör något han inte skulle göra framför ögonen på sin flickvän. tycker det är en ganska bra definition..
Har själv råkat ut för otrohet, gjorde slut på direkten!

2008-02-10 @ 23:17:25
URL: http://henriksson.blogg.se
Postat av: Sara

Jag anser att otrohet faktiskt börjar i tankarna. Jobbigt sånt där för alla tycker olika =S

2008-02-10 @ 23:17:47
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0