Och vi är tillbaka där vi började.

Nu är jag hemma och är sjuk, ännu en gång. Jag vet. Jag är i skolan varannan dag, jag missar viktiga grupparbeten och fattar ingenting på våra uppgifter. Nee, men varsågoda att komma och ta över skiten. Det är ju inte direkt så att jag bett om det.

Kunde i alla fall knappt sova inatt på grund av att hela magen bultade, som om någon knivhuggit mig. och efter att på gympan kännt det som om någon häll strypgrepp om mig och fått svimningsanfall så var det ju inte superskoj. Men tack för att ni brydde er kära kamrater!
 
Nu ska jag ta mig lite flingor och kolla på 7 år i Tibet, tänkte alltså ägna grupparbetet en tanke hemifrån eftersom vi ska förklara konflikten i Tibet. Heja mig!
Lite svenska på det med. Booring dag det lät. Ska i alla fall iväg och Massera med Muttan idag, för om inte jag går kan inte hon gå, och jag vill verkligen inte förstöra för henne för att jag har lite ont i magen.. Så hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0