NU grönskar det.

Hej och hå, det är blommor i rabatten! Solen skiner så man knappt ser var man cyklar! Vantarna lämnar handen och humöret är sådär på topp som vara ett fantastiskt väder kan göra det! Älskar jag det eller?! :)

Har även fått min favoritlåt att sjunga på sånglektion. Nu kommer ni inte få höra annat är Only Hope i en heel vecka. Eller, lite You´r just to good to be true kan väl med slinka igenom. Man vet ju aldrig.


Gympa som var mycket bra idag, sen svenska med B klassen så fick jag gå hem tidigt! Yes! Eller, jag och Muttan tog en promenad. Till glassen. Vi var friska, snygga och glassiga. Det var väldigt kul just då.. Kankse gö sig bättre när jag säger det på mitt otroligt charmiga vis..?

Imon är det redovisningar och jag känner mig faktiskt lugn med allt ansvaret som Fredrik lagt på mina axlar. Sen på fredag är det prov och loooov!
Otroligt taggad! Så jävla hårt Klaras på kvällen!




Och att det är allahjärtansdag imon bortser vi ifrån, bara sådär kort och gott. Det ska väl inte vara kul att vara singel en dag som denna helt enkelt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0