Min underbara syster.

Min underbara syster har fixat internet, hon ska även ta ut mig på lunch snart. En riktig stjärna är hon! Ikväll blir det utgång hoppas jag på. I alla fall lite käk på pizzeria Nobel eftersom jag åt där i fredags och alla blev avundsjuka. Hah!

Jobbade igår, och igår gick det riktigt bra! Vi sålde som tokar, precis som jag var van med i början. Och sen att Arvid skickar ut meddelanden om att vi är bäst ca var 15 minut, gör det ju inte tyngre att jobba. Gjorde dock lite läxor samtidigt, två flugor i en smäll! Hatar att vi har ännu en svenskakärring som är lika dum i huvet som första. Fick igår en utökad läxa till idag, vi som inte ens hunnit emd den första. Suck!

Uppläxningar och ignorans. Det är ju inte direkt som om jag bryr mig. Hade bara varit kul att inte känna sig som Molgan bland er.



Och det blir Risbergskas bal för min del! Jag ska gå med mina brudar <3 Tack och lov att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Mike

Molgan är bäst. Jag älskar Alfons Åberg Anna!

2008-02-08 @ 10:55:14
URL: http://lakun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0