Helvetesmåndag.

Ungefär tio minuter innan min lektion började i skolan kom jag på vad klockan var. Haha, upp på cykeln i mina myskläder för att ha gymnastik. Denna lektion började med att John sparkade av mig halva min nagel, så jag höll på att svimma inne på toaletten i min ensamhet en liten stund innan Hanna skickade ut mig på promenad istället för att leka med de andra barnen, joo, barn tror jag visst att dom är.

Skönt med promenad i alla fall, sen blev det cykla och handla mat, och nu sitter jag ju här.

Marcus kommer gående till datorn med två kompisar i tåg.
"vi skulle behöva sitta här.."

Joo, dom små raringarna ska fixa något, jag antar att det har något med CS att göra. Men dom sötisarna ska väl få en stund vid datron, jag måste ju ändå hänga tvätt och skala potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0