Götene.

Så, nu tänkte jag ge mig på historian om helgen.

Började i fredags med en stadig frukost vid 14 tiden, en bussresa på ca 2 timmar med Sandra och hennes musik. Kom fram och chilla i två sekunder innan det taggades PIZZA. (jag hann byta kläder från bussresan...). Käkade någon skum pizza med Sandor, vi var tjejiga och delade. Host host.
Blev nerknuffade i en skum källare med åtta eller nio killar. Oooh, där drogs det förfest, det var sprit så det räckte och blev över kan jag lova, och Wärme är ju inte kung på att blanda groggar som jag pallar. Jag blev full, sen var det utgång i Lidköping, Stadt here we come. Kan inte påstå att jag kommer ihåg speciellt mycket av besöket, men dom hade en rolig strippstång.. Host.
Hem till Götene kom vi med bussen, för det ringa priset 70 :-. Skandal. Överpris nåt så in i helvete. Det är ju helt klart helgens största skandal. Hem och sova hos Tobbe. Jag och Sandra koja i samma säng och hans mamma trodde vi skulle tro att dom var fattiga och inte hade fler sovplatser. Hmm.

Lördagen inleddes med att Sandra begav sig hemåt, eller mot Linköping för släktkalas.Jag ock Tobbe som tvingat upp oss vid tio hade lite tid att döda, TV-spel. Sen hängde vi med Koffe och Wärme innan vi bestämde oss för att kvällen fick bli Kinamat (mmmmums!) och billjard. Wärmes flickvän + kompis hängde på, 15 år gamla. Haha, det blev bra det. Jag vann inte billjarden direkt. Sämst!
Hem och lämna av flicka ett och inbjudna till flicka 2s mamma som hade kalas, bjöds på dricka och skit, sen drog vi hem och sov, jag var trött som en gås!

Idag blev det iväg med bussen direkt när vi vaknade och resten vet ni. Nu kommer jag aldrig glömma denna resa till Götene.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0