Bloggtorka.

Joo, sjukt opepp på datorn i helgen. Dock en mycket bra helt blev det till sist. Klaras var skoj och lördagkvällen på MM som såg ut att bli lite sådär lagom festlig livades upp av pojkarna från jobbet och släktingar och avslutades med efterfest på norr och en promenad hem med Jens i natten. Tur att det finns gentlemän!

Söndagen inleddes med Bowling. Jag dog och Marcus fick köra mina omgångar. Hata att jämt vara sjuK!!!
Så det blev inte Björnis på kvällen. Istället kom Sandra, Karin, Jonte och Marcus och kollade film. Det var med mysigt! Haha, skönt att man slapp sitta ensam i alla fall.. Fick sällskap av Jonte över natten och idag har jag sjukat mig medan han har tittat på alla skitfilmer som jag någonsin bränt ut..

Nu blir det till att ta det lugnt och sova så småningom. För imon måsta jag jobba. Livet är tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0