Benen i kors.

Anna var ute med jobbarkompisarna efter jobbet igår då. Vi taggade Satin på en gång eftersom alla skulle fira hundra dagar till stundenten. Jag lyckades få i mig några cider, duktig duktig. Sen dansade jag bort natten. Fick sällskap av Jens hem, han låter mig aldrig gå själv, snäll så.

Vaknar lite senare än vad jag tänkt, så jag hann duscha och springa iväg till Hula, massagee. Han fick oroliga ögon när han såg hur sne min rygg var. Men det fixade han till, efter att han satt trosorna rakt. Det knakade och brakade en hel det i min rygg kan jag lova, men nu ska det vara bra enligt honom, annars måste jag komma tillbaka. Lite groggy blev jag och får absolut inte träna idag. Sorry mommi..

Gick till ICA för att handla. Hände den skummaste sak någonsin, brandlarmet gick på Krämaren och vi fick utrymma, " pip, pip, pip, detta är ett viktigt meddelande, brand har uppstått, var god lämna lokalen". Så då gjorde jag det, insåg att min sånglektion började ganska snart, fick köpa frukost på vägen, vid 3 tiden. Fick fortsätta på Only Hope, jag älskar det!

Umgicks lite med Jonte sedan, han tvingade mig att titta på supersugen. Tönt. Nu ska jag laga mat åt mamma som ska och träna utan mig.



Haha, och det var du som ville hjälpa mig så jag slapp va ensam. Haha, ibland kanske man ska inse att man har fel.. ? Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0