Balen.

Idag har jag hunnit med att gå och käka lunch med syrran på stan, vi tog oss förbi tre och sedan face. Beställde tid för sminkning och håruppsättning till balen. Jag taggar ordentligt, ska jag vara fin två jävla gånger i mitt liv kan jag ju passa på eftersom jag tjänar pengar och kan. Sådeså!

Köpte även en jacka, vår vår vår. Jag ääälskar våren! Har gjort lite läxor nu med. På Outfoxed, sämst! Somnade nästan framför tvn i solskenet, wondeful!

Nu ska jag iväg med syrran och handla till middagen. Sen ska jag tvinga med Jonte på en promenad, man måste ju passa på när det är så skitmysigt väder!


Har ringt mormor som är överlycklig över att jag kommer och bor hos henne, så söt! Tycker jag nu ja, innan två veckor har gått. Haha! Ringde även chifen och tog ledigt. Det var coool. Jag är läskigt taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0