100 dagar.

Idag var temadag, vi började med världens sämsta tipspromenad, frågor som "hur många barn har Anna" ställdes. Jo, alla på tema vet att Anna nyss fått tvillingar. Sen gjorde ju inte regnet att det blev roligare heller. Gjorde lite samarbetsövningar och sjöng, en mycket bra låt, som vi gjorde själva. Nästan helt.

Sen skulle alla mina vänner dra, så då gjorde jag med det. Har sjukt ont i huvet och maten i skolan var verklligen äcklig, så jag tänkte äta och sova lite innan jobbet. Sen är det ju utgång ikväll. Det är nämligen 100 dagar kvar till studenten. Detta firar vi på tema med att gå ut tillsammans till Satin och leka rövare. Den som vill får följa med ;)


Nu ska jag dra igång lite fördiglagad fryst bolognese, eller hur det nu stavas, sen ska jag soova. För sent i natt för min smak. Men om alla ska envisas med att hälsa på så är det ju så det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0