Önskelista 2008.

  • Twilight böckerna :)
  • Extra patron till Soda stream
  • Nya kattåliga blommor :)
  • En herrbetjänt, (en sån man hänger kläder på:P)
  • Överraskningar
  • Presentkort på ICA? :P
  • Massagegrejer! :) typ värmekudde, olja och sånt :)
  • En sjysst hårinpackning :)
  • En biokväll kanske?
  • En ordentlig jävla potatisskalare.
  • Tavla till köket
  • Kan man önska sig kattsand..? För i sånna fall gör jag nog det..
  • En hållare till toalettrullar, mamma vet vad jag menar :)
  • Nya snygga lakan! Likadana då.
  • Och en massa annat kul som jag såklart inte kommer ihåg. För mer tips och idéer hänvisar jag till min pojkvän.

Kommentarer
Postat av: marcus "hoffet" gustafson

jag ska köpa en disktrasa i alla fall:)

2008-12-06 @ 18:54:14
URL: http://mmarcuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0