Ett helt nytt år.

Idag händer det, vi tar farväl till allt det gamla för att blicka framåt och sätta upp nya mål. Och mitt nya år kommer bli skitbra! Sommaren är sjukt bra planerad, och så ska jag fanimej komma in på lärarutbildningen till hösten. Det tycker jag är två jävligt bra mål i alla fall!

Kvällen kommer spenderas med Philip och Magda. Startar med middag och vin hemma hos oss, för att sedan ge oss ut på äventyr. Lär nog stanna till i Oxhagen på fest med mina trillingar :) Och tolvslaget kommer naturligtvis firas av vid slottet, i sedvanlig tradition.

Just nu dock så har jag ganska nyligen vaknat. Var ju så sjukt skönt att sova! Philip och Magda har åkt hem för att fixa en massa och jag och Jonathan har delat upp oss som vanligt. Dock sitter han nuförtiden bredvid mig i skoffan då han spelar på sitt Xbox medan jag sitter vid min lilla dator.


Men nu kommer bebisMario och vill mysa, och jag måste respektera...

Gott nytt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0