Underbart!

Nu är jag och min älskling hemma igen efter vår underbara semester ihop. Jag skulle lätt kunna sitta ihop med honom resten av livet känns det som!
Blir mer info och bilder från resan när jag har mer tid i mina händer.

Väl hemma tog det väl ca tre timmar innan hela stan hade smsat helt hysteriskt om att Tomas Ledin var på Stortorget på kvällen. Helt fantastisk händelse, not. Är ju inget Ledin-fan, men vi gav oss dit med Elli och Martin ändå. Och det blev fan lite mysigt. Hah.
Drog sedan hem till mig och tryckte i oss massa cheesecake. Mums! Sen var det ganska kraftigt dax för sömn. Flyget var framme i Oslo vid 3 igårnatt, sedan stannade vi och sov en timme och jag lyckades få sova ca 2 extratimmar i bilen på väg hem, så varken Jonathan som sov lite på flyget eller jag var direkt utsövda. Så vid elva somnade vi på 2 röda.

Idag ska vi åka med familjen till någonstans ute på landet och äta glass! Sen ska vi hem till honom och kanske ut och springa lite, hoppas vi hinner. Ska nämligen var med i Kom Igång (jogga jorden runt) som håller på i Karlslundspåret. Heja oss!


Hoppas på att få nycklarna till lägenheten imon oxå. Äntligen fått lite halvkontakt med människan som bodde där innan oss. Verkar vara en riktigt mysko tjej. Jag är ju lite sugen på att få flytta dit ju!!
Sen blir det såklart även till att ringa till nya jobbet och försöka komma in och försöka jobba. Sen ska vi handla grejer till lägenheten och packa. Sjukt fullt upp. Men jag gillar det!


Jag älskar Jonathan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0