Sambosar

Att vara sambos är något speciellt. Även fast man sedan tidigare nästan suttit ihop så är det något speciellt att bo ihop med personen. Och just nu är vi i stadiet där vi hittar våra roller i hemmet, upptäcker nya sidor osv. Till exempel så är min kära sambo helt fruktansvärt dålig på att sätta upp tavlor själv, dom blir snea och hamnar lite hur som helst på väggen. Han gillar även att sjunga när han gör saker, vilket är extremt gulligt när man hör honom nynna genom väggarna. Jag älskar att vara sambo!

Och just nu har Jeanette precis varit här med soffan som vi fick köpa. Väldens klipp och jag är skitnöjd! Så nu är vårat hem nästintill färdigt! Gissa om jag är nöjd liksom!

Men nu ska vi åka till stan eftersom mamma lovat att handla massa saker till mig, och Jonathan ska även hämta upp lillebror så ska de leka ända tills nollningen börjar ikväll. Får nog dra hit Elli och underhålla mig, det känns hållbart!




Kommentarer
Postat av: Hawk

Ja man får väll ta och grattulera :P

Visst är det något specielt och vara sambos.

Vi är inte så friska men det kanske du visste redan. hehe ha de gött

2008-09-10 @ 01:36:26
URL: http://billytheshrimp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0