Jag lever!

Och nu har vi verkligen installerat oss i lägenheten! Dock är jag hemma hos mamma och pappa nu eftersom vi åkte hit och lämnade bilen och blev kvar på fika. Håller på att bränna ut mina sista grejer på datorn och så kollar min bejbi på Miami Inc med lillebror.

Och jag är helt käääär i lägenheten! Måste ta kort och lägga ut någon dag! Det är helt sjukt ju! Och alla andra flyttar oxå hemifrån, lite mysko är det faktiskt.

Sen börjar ju min älskling på universitetet imon och jag börjar jobba på måndag. Fatta! Mitt första heltidsjobb som verkligen ska betala hyra och mat och grejer! Tycker jag är lite fränt. Är vi vuxna eller?
Men aja, imon blir jag i alla fall helt ensam medan bejb är i skolan. Plus att han ska på nollning på kvällen, blir krogrunda tror jag visst. Haha, någon kommer bli fattig ;) Och någon (jag) kommer ha askul! Ska han bli full på Smirnoff tro?

Aja. Nu ska vi se om det är dax att åka snart. Regnet öser ju ner.. :/ Inge kul att cykla då. Men vad gör man liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0