Inte nöjd.

Gårdagen blev softis hemma hos Elli och Martin. Vi kollade på Ciderhusreglerna. Den var bra! och jag har aldrig sett den förut.

Nu på morgonen hade vi fått mail om lite möbler på blocket. Den ena ville vi inte ha och den andra var typ det bästa i hela världen! Men. Gick nyss in på mailen och två minuter efter att jag läst att vi fått den så hade han skrivit att den var såld. Jävla idiot. Så nu tycker jag synd om min pojkvän som litter i sängen och tittar på tv medan jag sitter och är skitförbannad. Jävla skit!

Aja, har satt upp vårat nya tv bord idag! Jag är en stjärna och det blev skitsnyggt! Najs najs.



kanske ska gå och försöka bli glad.. hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0