Vår i luften.

Jag är lycklig. Jag kan helt ärligt säga att jag är lycklig. Klart jag har mina problem, men det är ingenting som jag oroar mig över eller som gör mig konstant ledsen. Jag gör alltid massa roliga saker, har bra vänner, tid för mig själv, tjänar pengar, tränar, tar hand om mina studier och jag tror fanimej att jag gått och blivit kär. Under så jävla lång tid har jag varit rädd för att släppa någon nära, bli för nära. Jag tror det är över!

Snart är det kryssning, hajk, bal, student och min framtid som gäller. Mycket saker att se fram emot och jag kan inte vänta!



Just nu känns det som att det inte kan bli mycket bättre.






Sorry för att jag var utom kontroll igår, fyllekajan slog till åter igen. Men visst hade vi jeevligt skojigt? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0