Tiden rinner.

Nu har jag i alla fall pallrat mig igenom två av de fem skoldagarna på en vecka, känns ju som att jag är RÄTT duktig ändå. Fick inget sällskap i söndags, men jag har mys ändå, med mamma och pappa och lite sådär.

Igår var jag i skolan, vi dansade skottsk dans på idrotten, flummet hade inga gränser. Även fast denna dans inte var speciellt svårt var det ganska svårt att hålla sig för skratt och att hålla leden raka och sådana där problem som man möter dagligen. Fick även dansa skottis, eller hur det nu stavas. Jag och Emma utgjorde ett mycket vackert par, medans jag slängde omkring henne som en liten docka, så sorry allihopa, nolonger singel dårå.

Annars umgicks jag med Anton efter skolan och gick på kör. Är du jobbig eller? Och sen gick jag och Anton och mötte Sandro, vi handlade mat, lagade mat, sen åkte Anton, och jag och Sandro kollade på världens bästa dokumentär om någon oskuld. Kan ju bara säga att han dansade porrigt, målade även testfärgen på väggarna i mitt sovrum! Spännande!. Oj oj.

Soft som tusan att vakna i lägenheten imorse. Jag och Sandro kom iväg till skolan i tid och allt det där. Bravo! Sen har dagen rullat på, även om IV-valet var guld som vanligt. Vi bara garvar och sover. Sen kom mamma till lägenheten och vi spanade in färgen på väggarna, och kom fram till att den mörka var för mörk tror jag. Men den ljusa känns rätt så bra. Skönt!



Fick även en snackis med Håkan idag, var mycket trevligt. Även om jag fick låna ut 100 kronor för att få skjuss till Risbergska. Haha, du är dig lik. Tack och lov så har jag kvar en väldigt underbar vän, mycket glad för det. Och på lördag blir det dop för Melwin, men ingen dejt, bara kompis, ha.

Annars ska jag försöka göra lite läxor nu.





Jag ska inte låta dig sätta dig i mitt huvud eller i mitt hjälrta om jag inte tillåter det själv.

Likt en sovande and med huvudet under armen.



Over and out!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0