Thai Chi.

Blev till att rusa till skolan i all hast, eftersom jag även denna morgon lyckades trycka på snooze 2 gånger. Såå skönt, men nu får jag visst skärpa mig. Kommer i alla fall till skolan i tid, lyckad Anna. Hade thai chi på morgonen, vi lekte örnar och matade fåglar och en massa annat gulligt på morgonkvisten, innan vanligt folk orkat sig iväg till skolan alltså.

Efter det fortsatte dagen med lektioner ända fram till 12! Haha, jobbigt ändå. Bara massa prat kändes det som. Och Jessica ska hålla på och ragga i korridorerna, åt oss elever alltså, tror hon fick in en dejt åt Dea, hah.

Sen blev det hemgång, nu sitter jag och pysslar med att få in alla mina USA bilder på datorn så jag kan tömma min kamera sen, kan ju vara fint tänkte jag. Men vad händer igentligen Anna ikväll?


Ha det bäst sålänge!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0