Tacos och posar.

Blev en mycket snygg frisyr och en MYCKET trevlig middag hos Bella med folk man allt för sällan ser. Brudarna skulle upp på stan så jag, Sanna och Dea gick upp medan de andra åkte buss, latkorvar. Mycket trevligt i alla fall. Missade Anton på stan men träffade Sandra, Elli, Jennifer och Ronja efter om och men. Mycket mysigt. Kommer sakna dig Sandro! 3 veckor! Över min födelsedag och allt! Oh my god!

Och imorgon styrs det Skottland med tema. Guld. Kommer bli en riktigt slapp resa om man jämför med Spanien, tror jag i alla fall. Så taggad.
Dock är det packning som gäller hela natten. Suck suck,



Tack Annelie för världens bästa dag. Rumpspanet var dagens, har inte så kul som vi har med någon annan. Det vi har är så speciellt. Jag älskar dig så mycket. För alltid, med säkerhet. <3



/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0