Med mörkret kommer hösten.

Vilken rutten dag jag haft! Skolan var ju inte det roligaste jag varit med om, utan underdrift. Hur ska jag kunna se fram emot saker och ting? Ibland klarar inte mitt psyke av vadsomhelst.

Följdes av en promenix till stan. Den behövde jag! Blev en tur på stan emd Sandra, Karin och gänget. Hittade dock INGENTING! blir jag sur eller? Jag som tillochmed har pengar... Humpf.

Sedan teaterföreställning som höll på en timme längre än planerat, så när jag kom ut var min skjuss borta och jag fick knalla i ca 15 min, inte helt klädd för kylan kan jag säga... Sen när jag kom hem blev det Matrixuppgifft direkt. Vadå kvällsmat...?



Nu vill jag bara gosa ihop mig med någon som bryr sig om mig riktigt ordentligt och bara finnas till. Du kan väl säga till om du känner dig träffad va?


Tack och lov ser morgondagen bättre ut. Till marieberg med syster, kärlek. Sen upp på stan och kanske träffa Jenni en stund, innan jag ska gå på stan med Dea, köpa present till Bella och sen dit på kalas, mysigt.









Nee, varför är det falskhet som värdesätts? Jag är ärlig och ni trampar på det. ? Hur hänger det ihop?
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0