Helg.

Ja, helgen börjadfe med en fetingdiss på fredagkvällen, så jag drog till lägenheten och hängde, städade lite.
För sedan på lördagen så drog jag, mamma och Marcus och köpte möbler. Och joo, jag köpte en tv möbel på myrorna :$ Men den e freen och jag tycker om den och jag ska göra om den så jag är en lycklig tjej.

Sedan blev det flytta upp bäddsoffan och shit när pappa kom hem från jobbet. Aj aj vad vi jobbade och stog i, duktiga. Så på kvällen blev det till att ta hem lite folk, hängde, dansade osv, sen till max och käkade innan vi drog på någon bajsfest. Tack och lov slapp jag sova själv i lägenheten! Tack. Men jag har härmed invigt den! omg!

Idag har jag slöat och myst hemma hos Arvid, vi plockade plommon och spelade fotboll i mina högklackade. Det var mycket mysigt. Och gosade lite med Clara, som har ett namn som börjar på C.



Jaha, idag blir det väl till att läsa lite i skitböckerna. Sen kanske A kommer förbi, den som lever får se.


Ha det bra!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0