Frisk?

Tog mig i vilket fall som helst till skolan idag, vankades film, och eftersom jag inte hade lust att hyra denna i efterhand så tog jag mig dit. Braveheart, kanske inte den bästa filmen jag sett då.. Men lite stolt över att jag tog mig iväg i alla fall. Tog även tag i Anna och fick någon internetblogg som jag ska hålla specialarbetet via. Skönt tycker jag att det låter i alla fall.

Efter skolan så hängde jag med Sandro och Karin på stan innan vi kollade in hängpoängen på nya lägenheten, extra bra! Woho! Sen träffade jag CH hastigast innan jag åkte hem och käkade, kvällen blev lugn.


Annars e det Thai Chi i skebecksparken 07.30 imorgonbitti, haha, heja tema. Men det kan man väl lära sig på med ja.

Men, Ha det bra!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0