Avslappning med äpplen.

Har haft min gympalektion med klassen nu, är mkt nöjd med hur resutatet blev. Gick som planerat, jag fick med all information och höll tidsramen, trots att vissa inte kunde ligga stilla, och en del ändå hade huvudvärk efter...
Har haft lite projektarbete nu, kommit fram till lite grejer sådär, känns som att det tar sig, ska få mamma att fixa videokamera med. Annars idg blir det bara seminarie med Svenskakärringen härnäst, sedan slut på dagen klockan ett. Då blir det till att hänga i lägenheten tills sånglektionen börjar klockan 16, kul jul!


Men men, förkyld som en kråka, så gårdagen blev lugn med släkt lampa 22.22, första gången på ett bra tag kan jag säga! Imponerad av mig själv.


Hade!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0