There's no shoulder here to lean on.

Ännu en dag har gått likt ett höstlöv som faller mot marken. Det har varit sol, vilket även innebär en glad Anna, känns som om jag är kär. Fick reda ut saker idag med, mycket glad över det eftersom jag verkligen inte vill vara ovän med dig, du har fortfarande en värdefull plats i mitt hjärta. Blev en dag i konstens tecken då vi jobbade med temeprojektet, jag målade mig hand, blev väl inte superfin direkt. Hmm. Fortsatte dagen på risbergska. Glömde min dokumenhtation i skolan så jag måste skriva in den på datorn nu och skicka iväg den. Suck! Kul eftermiddag! Helt onödigt jobb. Sen ska jag tillåta mig själv att fixa naglarna ikväll.

För imorgon blev det skolfoto! OMG! Haha, hatet rinner ut ur öronen på mig. Jag blir alltid så misslyckad! Men jag ska göra mitt bästa detta år. Slipper ju ha en Håkan som står och hänger över mig i alla fall. Tack tack! Annars ska vi vara allmänt kära i Simon. Temain<3<3st. Vem vet vem vet.




Nee, åter åt dokumentationerna här. Pusskram!


/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0