Liten flicka, stora ord

En snabb badmintonlektion på morgonen. Mycket trevligt, med en klass där ett par stycken saknades, detta eftersom det var enda lektionen på denna dag. Åkte sedan upp till syrran, vi tog oss till Marieberg, köpte mina vantar och en mössa, glad Anna. Sedan tillbaka till stan där det blev lunch med Madde. På Viktoria, mycket god kebab Annelie. hoho.

image63

Nu ska jag strax upp på stan igen, s´ångletion 16.15, sen är det Skottlandsredovisning på kvällen. Jessica ska få sig ett gott skratt.

Annars får man ringa hem till mig om man vill något eftersom min mobil bestämt sig för att lägga ned. eller, nee, den stängde av sig lite då och då så jag lämnade in skiten till 3. Två till tre veckor kommer den vara iväg och undertiden så funkar inte mitt simkort i någon annan mobil! GRR! Så jag är MOBILLÖS! Men som sagt. Hemtelefon.

Hade gött!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0