Its gonna take a superman to sweep me off my feet.

Mycket har hänt. Gårdagen började med en härlig volleybollektion på gymnastiken. Mycket skojigt. Sedan blev det till att snabba oss och göra oss fina, för 30 minuter senare var det foto för oss, och vi kommer antagligen bara vara skittöntiga. Haha. Men min bild får jag väl säga var okej.

Sen kom syster och hämtade mig, åt lite hemma med mamma, sen satte vi oss i bilen och åkte till Sthlm! Blev inköp av skinnjackan! Äntligen! Jag hittade Den ! Nöjd. Sen drog vi och åt massor med kinamat, med efterrätt, dvs, friterad banan, då var det ferre på riktigt!
Vidare och parkerade bilen intill Globen och ställde oss i kön för att komma in på Gwen Stefani konserten! Med inte så mkt kläder på oss frös vi oss igenom den långa kön, kom in, hamnade mycket långt fram, och bara njööt! DET VAR EXTREMT GRYMT! Kvinnan har verkloigen talang! Vilken röst, vilka sångare, VILKEN SHOW! Underbart!
Sen tog vi oss åter till bilen och drog oss hemåt, efter ett mcd besök. 

image60





Sofi, även om jag inte kännde henne så tänker jag på henne, efter att mamma läst i tidninen. Jag kunde ha kännt dig. Jag beklagar verkligen. R.I.P <3 


Idag blir det plock med lägenheten, kanske kan börja måla? Hoppas!

Thats gonna bee it!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0