Flytta flytta.

Började med en kväll på Klaras med brudarna, som inte blev som tänkt, så vi drog med oss Anton och Anthon och Bergarn såklart som hittade ragg efter två sekunder och försvann spårlöst. Annars hade vi en mycket trevlig kväll.

Lördagen typ bara flytta. STORT tack till CH som slitit som ett djur hela helgen. Och fick straffet att sova i min säng och bli stjärtad hela natten. Illa. Livet är inte rättvist. Hyrde lite film och mös på kvällen i alla fall. Sandra Karin Ch och jag , MYCKET mysigt. Jag har ju i alla fall välsignats med de bästa vännerna. Fortsatte även söndagen med flytt. Nästan tomt i huset nu.

 image69






Kommer jag någonsin bli klok på detta?
Vissa gånger är det nog bättre att inte vara lika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0