Stress och beslutsångest.

Allt runt om mig är så luddigt just nu, jag vet att jag ser fram emot saker, men kommer inte ihåg vad. Jag vet att jag saknar människor, men inte vilka. Jag vet att jag vill prata med någon, men jag vet inte med vem. Var hemma från skolan idag, allt blev bara för mycket igår. Och nej, jag är inte ensam om att må såhör. Sluta fråga om du inte vill ha något svar, eller blir sur över svaret.

Annars blir det i alla fall krogis imon, öppet hus på lördag, usch. Sen skrika i alla fall! Ska bli skoj. Söndagen händer också något, men vad har jag glömt bort, som allt annat. Nu har jag lust att ta världens promenix, men inte ensam ju..  Får see hur det blir.

Nu ska jag dra mig och hitta på något mer spännande.

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0