One day.

Sitter hos Frida, vi är de största jävla svullisarna någonsin. Fast Chalie får hälften. Kom nyss på att jag har sånglektion om en tmme, så snart ska jag dit och gala lite med Gunnel. Skönt faktiskt. Sen blire tillaka hit. Bonde söker fru ikväll. Ja är kär i Fredrik, eventuellt i Lena med. Jag är MÄTT!

Annars suger skolan snopp just nu. Inte alls så kul, Muttan som livar upp lite i sånna fall, och att Özz Nujen kommer till skolan nästa vecka och skämtar lite. Imon blir det även besök på islamistiska centret i Örebro. Kommer gå hett till med våran klass kan jag lova. Lite rädd är jag, men de är de flesta i klassen.


Och dig kommer jag aldrig bli klok på tror jag. Så olika människor så jag bli rädd, ändå kan jag inte släppa. Skum läge.




Alltid bortglömd..? Känns för tillgjort ändå.
image81

Förövrigt är det för kallt för att cykla för mig, jag fryser ihjäl, och grinar sönder.

Så nu ska vi till bussen.
Bye!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0