I don't want to do this anymore.

Eftersom den sena timmen infunnit sig blir detta inlägget av det kortare slaget. Anna är allmänt förvirrad. Vad händer egentligen? Vart ligger allt? Lägenheten är så gott som iodninggjord. Det känns riktigt guld nu måste jag få påstå. Hemma känns det som, och extra bra med hämtmaten precis nere två trappor under vardagsrummet.

Varit lite krasslig idag, men det hindrade inte morsan från att slita upp en sjukanmäld Anna ur sängen imorse och tvinga på mig kläder för att ge sig ut med mig hack i häl på stan för att ha lite kul. Tror mamma behövder det just nu. Vad är regler till för om nu ingen bryr sig..? Mamma är i alla fall bäst. Sen blev det hem och kör. Ingenting förvånar mig längre. Tack och lov att Agnus i alla fall fattar. Undergång annars.

Imon blir det lek med Frida. Må bra kurs <3 och sen får man se vart livet för mig. Desperate i alla fall. Klar dejt.
Jag älskar att kunna cykla hem klockan elva, hihihi. Älska nya hemma ! På fredag äre dejt med Jimmy. Kulturnatt. myyyys!


image80


/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0