Efter A kommer B.

Har varit tyst här ett bra tag, eller i alla fall mycket dystert. Skärpning på den! Sitter hemma i något halvsjukt tillstånd och väntar på att få mitt samtal från K3, aka Sitel. Efter en arbetsintervju igår som kändes mycket bra ska jag idag få ett samtal om jobb är något för mig eller inte. Vi hoppas och håller tummarna.

Vill även passa på att tacka Frida som än en gång hittat sig en väg in i mitt liv. Men dig kan jag faktiskt prata om allt, jag kan gråta med dig, jag kan ringa dig mitt i natten. Jag VET att du finns, inte för att du säger det hela tiden, utan för att du VISAR det. Tack <3

Till helgen blir det lite utgång med någotn fest ovanpå Frimis på fredag, jobb lördag, plus av KJ konsert? Vill någon gå med mig?? Söndagen blir det gudstjänst, förhoppningsvis lite jobb där med, sen förhoppningsvis volleybollmatch. Skulle vara så härligt att få sitta och titta i alla fall. Saknar det kopiöst.


Men nu ska jag hitta på något annat.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0