Dagen som sådan.

Började dagen med att shoppa käk med syster, eftersom mamma inte hann innan jobbet. Sedan hem för att ta bussen upp på stan och plugga med flickorna, samt ge Karin sina (jajamen) 18årspresenter, och det kommer mera kan jag lova! Lite stolt blir jag faktiskt. Annars har vi kommit på att jag är bortglömd.

Blev en massa plugg och hemprovet är på god väg att bli klar, efterlyser endast ett geni på dikter, då vi ska analysera en sådan. Annars blev det lite affärsgång, promenad, hem med Frida till mig, my place liksom. Och jag har kommit på att detta blir sista natten i huset <3 om jag inte väljer att sova här imorgon natt, men eftersom jag ska på krogen så blir det ett frågetecken på det. Kommer i alla fall sakna huset 100 %, det är hemma, sedan 10 år. Jag har så mycket minnen i detta hus. Men det är dags för en ny period i mitt liv och jag känner att en flytt är på sin plats.

Imon blir det i alla fall halloween något förbannat, eftersom Karin fyllt. Det blir utgång minsann. Woho. Klaras next.

Annars har jag kollat på min favvofilm ikväll. Where the heast is. Så värt att se, synd bara att den inte går att få tag i typ. Inköpt från statera av syster. Tack <3 Älskar dig.


Godnatt!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0