Allt händer.

Så mysig utgång i Fredags med tjejerna, det var krogen Karin! Du är min pussis. Haha, 50 kronorskväll. Och kvällens mus..? Jaja, knasigt kan det bli.

Blev till att flytta sängar och skt igår. Håkan och Madde hjälpte till. Tack så mkt! Jag är nööööjd med mitt rum! Så snart jag fått komma till IKEA!! Vill diiiiiit! MY GOD! Det är myyyysfaktor så det skriker om det.
Myskväll med Frida, Sandra och Anton igår. Myyyysigt blev det på rummet. Men Anton fick oss att svettas? Hmm, bra filmer i alla fall.

Ikväll blire mer film med Sandra och Elli.


Slut på internet nu, gör nog ett litet uppehåll i bloggen. ca 8 arbetsdagar e sagt. Så vi får la se. Vi hoppas på telia.




I HATE THAT I LOVE YOU.


It´s too late to apolygize?




/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0